Tworzymy watek o nazwie Nasz nick wyzywa na pojedynek Nick innego gracza.
Zaczyna przeciwnik.
Tura składa się z tych oto faz.
- Możesz zagrać jednego ląda i limit 3 innych kart. Potem Zaatakować.
- Przeciwnik deklaruje blok i zagrywa instanty.
- Potem jeśli został ci limit 3 kart możesz je zagrać.
Tura kolejnego gracza.
JEŚLI MAMY WIĘCEJ RP
Gdy przegramy tracimy punkty reputacji równe 20+[(10%RP Przeciwnika) - (10%Twoje RP)]. Tracąc zawsze nie mniej niż 5pkt reputacji
Gdy wygramy otrzymuje punkty reputacji równe 20+[(10%Rp przeciwnika) - (10%Twojego RP)] otrzymując zawsze gwarantowane 1pkt reputacji.
JEŚLI MAMY MNIEJ RP
Gdy przegramy tracimy punkty reputacji równe 20+[(10%Twoje RP) - (10%RP Przeciwnika)]. Tracąc zawsze nie mniej niż 1pkt reputacji
Gdy wygramy otrzymuje punkty reputacji równe 20+[(10%Twoje RP) - (10%RP Przeciwnika] otrzymując zawsze gwarantowane 5pkt reputacji.
Spoiler:
Przykład 1:
Mam 1450rp. Mój przeciwnik 1350. Wygrałem
Otrzymuje 20+(135-145) = 20+(-10) otrzymam 10pkt
Przeciwnik traci 20+(135-145) = 20+(-10) traci 10pkt
Przykład 2:
Mam 600rp mój przeciwnik 2500. Wygrałem
Otrzymuje 20+(250-60) = 210rp
Przeciwnika traci 20+(250-60) = 210rp
Przykład 3:
Mam 1000rp mój przeciwnik 100. Wygrałem
Otrzymuje 20+(10-100) = 20+(-90) = -70 (Korzystamy z miniumum 1punktu aby nie stracić za wygraną)
Przeciwnik Traci 20+(10-100) = 20+(-90) = -70 (Korzystamy z minimum 1punktu utraty aby przegrany nie otrzymał punktów za porażke)
-Gdy ktoś posiada RP większe od nas o 10% naszego RP możemy odmówić walki
-Gdy nie przyjmiemy wzywania od kogoś nie posiadającego RP większego od naszego o 10% automatycznie tracimy 1RP a wyzywający zyskuje 1RP. Nie możemy zostać ponownie wyzwani przez tą samą osobe przez 24H.
Offline